Ноћне сцене у Филхармониjи заjедно са чувеним уметницима 

Београдска филхармониjа наступа са првим флаутистом Израелске филхармониjе Ги Ешедом под управом диригента Кристиjана Мандеала, у петак 10. децембра на Коларцу од 20ч. Различите слике ноћи обjедињуjу сва дела на програму, а оркестар изводи композициjе Моцарта, Бернштаjна и Стравинског.

kristijan mandeal, foto BGF Marko Djokovic.JPG Фото: Марко Ђоковић

Предстоjећи концерт у потпуности приказуjе тренд ове филхармониjске сезоне у коjоj наступаjу музичари добро познати публици уз представљање нових звезди. Први пут са Београдском филхармониjом наступа Ги Ешед, први флаутиста Израелске филхармониjе, а био jе на истоj позициjи у оркестру Мађо Музикале Фjорентино коjи предводи Зубин Мехта. Док Кристиjан Мандеал, наjвећи румунски диригент, кариjере дуге преко четири децениjе и некадашњи ђак Караjана и Челибидакеа, са Београдском филхармониjом наступа чак по 34. пут!

 Gi Ešed, foto Credit Miri Davidovic.jpg

Фото: Мири Давидовић

Филхармоничари ће извести веома необичну репертоарску комбинациjа коjу прожимаjу слике ноћи, од серенаде, преко несанице до хорора. Моцартова „Серената ноттурна“ доноси грациозност и свечану атмосферу забава на отвореном, док jе Бернштаjнов концерт за флауту „Халил“ сасвим супротног расположења. Написано за израелског флаутисту погинулог у Jом Кипур рату, ово дело доноси тешке тренутке ноћи – ноћне море, несанице, страхове, али и значаj уметности за живот и наду у мир. Прича о лутки „Петрушки“ Стравинског коjа jе донела револуциjу у историjи музике, кулминира у последњоj сцени ноћи, када се догађа трагично убиство изазваном љубомором из страсти.

Карте су у продаjи од понедељка 6. децембра на филхармониjскоj благаjни као и онлаjн.

 

Jелена Милашиновић

Tagovi

Komentari (0)